29 nov 2022

Xarrada d'emprenedors

Principalment, he d'aclarir que no he realitzat ni la més mínima anotació, ja que considere que era més important atendre que distraure'm escrivint.

Pel que us contaré que tal va ser la meua experiència.

Per a començar, m'encante les xarrades, ja que les vaig viure com si foren un *podcast però més interactiu i animat, començaré amb el que més em va agradar.

Especialment la xarrada de Nacho *Grande seriosa la que més m'agrade, ja que m'esperava una xarrada de *Caritas que et diuen el mal que aquesta el món i que necessiten la col·laboració ciutadana i em vaig trobar amb una xarrada amb un caràcter més enfocat en el creixement personal, molt inspiradora xarrada que va aconseguir motivar-me. 


D'altra banda la segona xarrada que considere millor és la de Juan García, ja que des del meu punt de vista es va centrar molt més en creixement empresarial que realment m'ajude a aclarir alguns conceptes equivocats que tenia sobre l'emprenedoria mitjançant una entitat empresarial, i honestament Juan va estar molt atent i conteste molt bé els dubtes del públic i intent fer-lo llomes interactiu possible.



Seguidament us comente la xarrada de *Auara ja que no considere que anara tan cridanera i motivadora que les dues anteriors xarrades que us he comentat, però també em va servir com un exemple d'un projecte molt bonic, a part ens van demostrar que insistint i tenint idees clares han aconseguit crear un nínxol d'empresa molt curiós i que poca gent aconsegueix aconseguir.


I finalment la xarrada de la directora de *ceeme que la veritat, personalment no m'agrade tant, però he de dir que així i tot em va semblar molt curiós el seu model de negoci i tots els drets i condicions que els proporcionen als seus empleats, mai havia pensat com eren aquest tipus d'empreses per dins i aquesta xarrada m'ajude a entendre-ho.


En general, m'encante l'esdeveniment i tan de bo tindre la possibilitat d'assistir a més xarrades així .
Una salutació i fins a la pròxima



0 comentarios:

Publicar un comentario